söndag 8 maj 2011

Såååååå häääär glad just nu!

Har verkligen haft fullt upp denna helgen!
Så har inte haft tid att blogga.

Såhär såg min helg ut:

Lördag:

Fick gå upp väldigt tidigt för vi skulle åka till Lidköping. Först så skulle vi gå på en hundutställning med en av min mormors hundar. Sen så skulle vi åka och hälsa på Mazzettis förra ägare. (hon bor också i Lidköping)
=)

Utställningen gick bra, orkar inte skriva så mycket om den...
Iaf, När utställningen var klar åkte vi till Ulrika (Hon som ägde Mazzetti innan ;))
Vi var inte bara där för att hälsa på utan hon har en D- ponny som hon vill låna ut och han skulle jag provrida... ;)

En jättefin New Forest valack som heter Davis. Han är 6 år gammal, alltså en ungponny.
Det gick jättebra när jag red honom, han var hel underbar att rida. (a)

Så vi bestämde oss för att ta hem honom. :D hihih

Jag tog med kameran upp så jag har bilder när jag rider honom...Fast dom är på den andra datorn. :p
Men jag har en bild när någon annan ridar honom...
Fattar ni den tekniken! ;o (y)













Vi ska hämta honom så fort som vi kan :)

Söndag:

Har varit ute nästan hela dagen, har ju varit gryymt väder!
Men har haft fullt upp hela dagen. Har bl.a städat i foderkammaren. Så där är det rent och snyggt nu. :)

Men nu ska jag dusha sen sova, är rätt trött!

Ha det bäst, lingonhäst =)
/ Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar