onsdag 25 maj 2011

Jag har inte dött.. eller nåt?!

Jag vet att min uppdatering är SÄMST! hatar det! Ska försöka att blogga mer... :@

Idag har jag varit i skolan (som vanligt) sen hem och rida två hästar. Davis har ridits i pd i 2 dagar nu så jag red ut en sväng med honom.

Mazzetti fick också gå ut på "uteritt".
Allt gick bra, hästarna blev lite uppjagade av blåsten. (Blåste typ storm här..!) men det gick bra ändå. =)

Blev ett snabbt inlägg, ska ducha och sen sova. Skola imorgon... ;/









Gjorde collaget i picnic bara för att pröva. Det var läängesen! haha

Funderar att ta ut Mazzetti och Davis för en liten fotografering till helgen... Vill ha lite nya snögga bilder! ;)
Kanske kan göra ett collage och slänga ut på bloggen... lovar inget! får se... ;D

/Malin =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar