onsdag 11 maj 2011

Idag är det Onsdag, igår Tisdag o imorgon Torsdag =)

Det fick bli ett sent inlägg idag...  hoppas det inte gör nåt =I (:

Eftermiddagen: (Från cirka halv 3..)
1. Rida
2. Äta
3. Åka in till stan
4. Shoppa
5. Handla mat
6. Äta (igen)
7. Plugga (matteprov imorgon...)
8. Tv
9. Datorn (Blogga)

Haha, mycket...

Var på Nordstan idag me mamma. Skulle fixa en sak och sen behövde jag nya skor. Vi kom dit typ halv 8 och det stänger 8 så vi fick skynda oss lite. Men jag hann iaf med att köpa ett par skor... :o)

Imorgon så ska jag sluta skolan efter lunch. Vi ska hämta Davis då och jag vill ju ofc åka med!
Så jag får ta ledigt från någa lektioner...
Ska bli så kul att få hem honom. :D

Jag och Davis ;)















Nu har jag prec tittat på denna veckans avsnitt av Blue Bloods. Har sagt det förr, säger det igen, det är 7kt bra! ^^

Ha de gôtt!
/ Malin =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar