onsdag 30 mars 2011

Test som jag hittade :)

DIN HÄST
Namn: Mazzetti
Född: 1998
Kön: Sto
Ras: New Forest
Färg: Fux
Tävlat med dig: felfritt i nat.L:A
I framtiden: Vi får vell se...
Hur länge har du ridit: Typ hela mitt liv...
Har du tävlat någon annans häst: Hm, beror på. Det är ju mamma som äger Mazzetti... :)
Har du fått betalt för att rida: Nee, men har fått gratis träningar...
Hösta procent du ridit på i dressyr och vilken klass det var: Aldrig tävlat dressyr, men skulle gärna vilja!
Högsta hoppade hindret: Oxer på cirka 120cm (Mazzettt)

VAD HAR DU FÖR...
Hjälm: Lamicell
Stövlar/skor: Italienska, Vet inte vad de heter
Träns: vanligt: Shockemöhle, Hackgammor: ?
Transport: Cheval Liberte
Stalljacka: Måånga jackor... Men min favvo är min rosa Jackson och min bruna HV POLO-väst
 Ridbyxor: 1 par CRW, 1 par Gersemi, 2 par MH... har säkert fler...
Tävlingsschabrak: Mitt favvo: Shockemöhle

THiS OR THAT
Skäck eller Brun - Brun
Stövlar med snörning eller utan - Med
Ponny eller Häst – Ponny
Hoppning eller Dressyr – Hoppning :)
Ridbana eller Ridhus - Ridhus just nu
Trav eller Galopp – Galopp
Brunt eller svart läder - Brunt!
Pessoabett eller kandar – Pessoa
Spån eller torv - Torv, (vi har det)
Kyra K eller Kingsland - Kingsland

OM DIG
Vilken klubb tävlar du för? Nääs RF
Vad heter din tränare?  Anna Emanuelsson, Pernilla törnqvist
Har du någon förebild inom ridsporten? RGB
Styrkor inom ridningen? Noggran, bra hand
Svagheter? Skänkeln över hindret. (tycker jag)
Tycker du själv att du rider bra? Ja, men allt kan bli bättre...
Hur klipper du din häst? Helrakad på vintern

KRYSSA I
Tävlat klubbtävling [x]
Tävlat lokalt [x]
Tävlat regionalt [x]
Tävlat nationellt [x]
Tävlat internationellt [ ]
Vart med i tidningen för att du vunnit en tävling [x]
Har ramlat av på en tävling [x]
Har hästintresserade föräldrar [x] (mamma hade häst (ponny) när hon var liten)
Har åkt mer än 3 timmar till en tävling [x]
Har besökt Strömsholm [ ] Nee, men nästan... Mamma och min lillasyster har. Jag fick vara hemma med Mazzetti...
Har besökt Flyinge [ ]
Har besökt Tullstorp [ ] Vet jag inte ens vad det är?
Har tolkat efter en häst [x]
Har badat med en häst [x]
Har hoppat fälttävlans hinder [x] Hm om Balk och Pulvermanngrav räkras?
Har ridit islandshäst [ ]
Har kört en riktig travhäst [ ]
Svarat ärligt på alla frågorna i de här testet [X]

Hihi, ganska långt men kul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar