tisdag 29 mars 2011

Sen skoladag idag :'(

Idag slutade jag 15.30! INTE KUL!

Men men......

Förut för typ 10 minuter sen så hörde jag ett ljud. Som när en fågel flyger in i rutan. Så jag flyger upp och kollar ner på altanen. Och där sitter det inte bara en fågel utan 2 fåglar. Haha.... Men båda hade inte skadat sig. När den ena flög upp och satte sig i buskarna så satt den andra kvar på altanen. Så jag gick ner och öppnade altandörren. Och fågeln rör sig inte ens. Läääskigt!!!! Så jag ringde mamma och frågade vad jag skulle göra. Hon var mitt i ett möte men hon sa att jag skulle låta den vara och till slut flög den iväg.

 Så den hade egentligen flugit in i fönstret när dom 2 fåglarna lekte..
Åhhh gud va fail....

Nu sitter jag och väntar på Milla som kanske kommer om en stund.


Mera kommer om.... nä det vet jag inte!
Hämta moa.bmp (27,2 kB)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar