tisdag 14 juni 2011

SOMMARLOOOV ^^

Idag gick jag upp vid 06.20 lr jag gjorde inte d men jag borde ha gjort d! :p
Kl. 8 skulle jag vara nere på Hannas skola oh kolla på hennes skolavslutnig eftersom hon va me i orkestern iår :D
Sen vid kvart i 10 skjutsade pappa mig till skolan till min egen skolavslutning! :D
Först samlades vi i klassrummet klassrummet och sen va d tårtkalas på skolgården :p
D va 2 tårtor me grädde & jordgubbar men jag tycker inte om grädde så dom pt jag inte :P
Sen hade Chanique & Linnea bakat cupcakes (stavning) Jag smakade lite på Maddes och dom va jättegoda men jag hade ont i magen så jag va inte sugen på att äta mer! :(

Sen va d den roliga avslutningen *host* inne i gympasalen! ;s Sång, tal, sång, tal, hej då!
Och sen då ska man ju bilda en häck som niorna ska gå igenom bort till ladan :P Sen fick man gå hem :D


Ska nog ta och äta nåt nu, börjar bli otroligt hungraig eftersom jag inte åt nån frukost eftersom jag hade ont i magen :P ;s


Såhär såg jag ut idag! Klänningen fick ni ju se igår! ;)

Va glad man ser ut då ;) :P


Kunde inte bestämma vilken som va bäst :P ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar