måndag 4 april 2011

Sorry

Bad update från mig.. Jag vet! Har bara haft så 7kt mycket att göra!

Lördag: upp och rida Mazzetti, sen hade vi tänkt att åka in till stan men klockan blev för mycket så affärerna hann stänga. Så då kom Moa hit ist. :) <3

Söndag: Moa sov över. Fick gå upp tidigt för att jag skulle träna med Mazzetti kl 10 på Grindstugan. Markarbetesträning för Pillan. :)
Hon var superfin hela träningen! Vi avslutade med att hoppa en liten bana. På långsidan var det en "serie" med en galoppbom, ett kryss och ett galoppsprång fram till en oxer.
Oxen låg på cirka 120 ! Kommer helt perfekt och ett drömsprång över oxern! <3<3<3 det var bara att njuta! Det är såna stunder som gör att man går ut till stallet varje dag oavsett väder! Älska Mazzetti! :) <3

Efter jag ridit Mazzetti så red jag Stellan. Det gick oxå bra!


Jag älskar hästar!
Lååååååångt inlägg!
Malin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar