onsdag 20 april 2011

Onsdag inlägg no. 1 hehe =)

Haha! Mamma och Hanna kämpar me att få våran trädgård fin och jag sitter ute och kollar på me datan hehe =)

Vi är hundvakter ida för dom som har hundarna jobbar. Vi har haft dom ett tag på altanen men nu så jobbar ju mamma i trädgården så då har vi dom på framsidan.
Fanny ligger och sover bredvid mig, Molly traskar runt på gatan och Cassy ligger bakom våran bil men nu var hon tvungen att flytta på sig för grannen skulle köra iväg.
Dom som bor mittemot oss har sin hund ute oxå och han ligger och sover på deras gräsmatta.

Ikväl ska vi åka och rida igen :P
Hanna ska me så då får hon rida till och från paddocken och om hon vill kanske trava lite i paddocken. Sen tar jag och rider henne lite mera och galopperar lite.
Igår var hon väldigt pigg men det är hon ida oxå antagligen.

Var på friskis och svettis igår me Milla, mamma och Millas mamma. D va shitskoj. Första riktiga tränimgen på ca. 1 år. Jag vet jag är LAT. Men sen jag slutade spela handboll har jag lagt av me allt som träning e typ haha :S  Men har bestämt mig för att börja springa igen och så. Får kolla me Milla om hon vill följa me.

Bloggar mera sen!

Puss <3<3 Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar