måndag 12 december 2011

Hej igen!

Hej alla glada!
Fick bara en sån galen blogglust! ;)
Har ju inte bloggat här på huur länge som hellst. Och jag vet inte om jag kommer fortsätta här, kanske startar en ny blogg. Men vill verkligen börja blogga nu igen! :)

Men kan ju säga att mycket har förändrats i mitt liv. Eller ja, mest på hästfronten ;)...
Davis är vår nu, (vi köpte honom i augusti) :D
Min lillasyster har "tagit över" Mazzetti nu och det går riktigt bra. De passar grymt bra ihop! :)

För mig och Davis har allt gått otroligt bra! :D Vi har fortfarande inte haft någon dålig tävling och det är jag riktigt stolt över. Den sista tävlingen detta året var vår debut i LA. :)
Tyvärr fick vi ett skitpet på en dum planka men är så galet nöjd med min prins ändå! :')

Nu så har Davis vinter-vila det kändes som att båda behövde det. ;)
Men mycket händer just nu även om det är lite vila i stallet. :)
Idag har jag vart o tränat. Så nu ligger jag rätt trött i soffan å kollar på nåt gammalt avsnitt av CSI. ;)
Jag känner att detta blev ett väldigt långt inlägg. Så får nog sluta nu... Bjuder på några bilder...








Ha de bäst alla fina! KRAM <3
/Malin

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar